zaterdag 7 september 2013

My bird... my love

                       Inspired by the work of the artist Giovanni Dalessi...
               I love his combinations of portret and birds!
                    
                 

Afgelopen woensdag en donderdag was ik even bij mijn ouders op Ameland. Mijn moeder heeft daar een galerie 'Bo Lumen' en altijd als ik daar ben moet ik er even rondkijken. 

Mijn moeder heeft in haar atelier de wereld aan boeken staan over het werk van verschillende kunstenaars. Ze gaf mij het boek met het werk van kunstenaar 'Giovanni Dalessi' en zei: 'Echt iets voor jou!'
En inderdaad, ik hou erg van Giovanni's combinaties van portretten, moeders, kinderen, vogels en oud speelgoed.

Op de boot, terug naar vaste wal, maakte ik deze schets. Erg fijn om geïnspireerd te worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten